Jerrey treeoo vee ny shalee. Ren mee dy mie?
Hoshiaght ny bleeaney: 128 lioaryn
Hoshiaght ny mee: 114 lioaryn
- Lhaiht aym:
- Nuyoo hiaghtin: 5, agh va 2 jeu ayns Jerrey Geuree, m.s. 3
- Jeihoo hiaghtin: 1 lioar lomarcan
- Kied shiaghtin jeih: 4 lioaryn
- Nah hiaghtin jeih: 2 lioar
- Treeoo shiaghtin jeih: 3 lioaryn
- Scryssit er bun elley: 0
- Kionnit aym er y fa dy by vie lhiam ad: 4
- Goit aym er bun elley: 0
Myr shen, ta mee er scryssey 13 veih'n rolley, as er chur stiagh 4 noa, as ta 105 faagit er y rolley. Obbyr vraew!
Oh, as shoh towse noa cha smooinee mee er derrey nish:
- Lioaryn lhaiht aym y vlein shoh (y chied cheayrt): 42
(ta lioar elley ayns ynnyd Towards the End of the Morning er y fa dy dug mee ish da carrey ennagh
(there's a placeholder book for Towards the End of the Morning, which I gave away)
End of the second month of Reading Project, so maybe things have improved?
The Beginning: 128 books
The start of this month: 114 lioaryn
- Read this month:
- Nuyoo hiaghtin: 5, but 2 were 2 in February, which leaves 3
- Jeihoo hiaghtin: 1 solitary book
- Kied shiaghtin jeih: 4 books
- Nah hiaghtin jeih: 2 books
- Treeoo shiaghtin jeih: 3 books
- Removed for any other reason: 0
- Bought because I felt like it: 4
- Other acquisitions: 0
So I've knocked 13 off the list, and added a mere 4, which leaves 105 on the list. Not too bad!
Oh, and here's a new statistic I hadn't thought of before, somehow:
- Books read (for the first time) this year: 42