Jerrey kied vee jeig ny shalee.
Hoshiaght ny bleeaney: 128 lioaryn
Hoshiaght ny mee: 65 lioaryn
- Lhaiht aym:
- Kerroo hiaghtin as daeed:2 (chammah's y 2 chowree mee son Jerrey Fouyir)
- Queiggoo hiaghtin as daeed: 4
- Sheyoi hiaghtin as daeed: 2
- Shiaghtoo hiaghtin as daeed:1
- Hoghtoo hiaghtin as daeed:6 (5 chionnit, atreih)
- Nagh row er y rolley: 1 (chowree mee dy lhiah mee ish tra scuirr mee jee hoshiaght, agh daahoshee mee)
- Goit aym: 5.
- Scryssit er bun elley: 2. Cheau magh mee daa lioar nagh row mee son nyn lhaih.
Myr shen, ta mee er scryssey 11 ass y rolley as ta 54 faagit er. Shen 4 ry-lhaih roish jerrey ny bleeaney - wahll, ny smoo my ta mee son freayll y carnane fo 50 trooid Nollick as laa ruggyree... Gambatte, Shim-san!
- Lioaryn lhaiht aym y vlein shoh (y chied cheayrt): 125 lioaryn!
End of the eleventh month of Reading Project.
The Beginning: 128 books
The start of this month: 65 books
- Read this month:
- Week forty-four:2 (as well as the 2 I noted for October)
- Week forty-five: 4
- Week forty-six: 2
- Week forty-seven: 1
- Week forty-eight:6 (5 new-bought, alas)
- Not on the list: 1 (restarted and finished reading it after giving up once and marking it as done with)
- New: 5. Yet more manga, of course. So easy and pleasant to read!
- Struck off for other reasons: 2 that I've decided I just don't want to read (see elsewhere for details)
That's another 11 off the pile, leaving only 4 that I need to read by the end of the year - although if I want to reach the new year with under 50 through Christmas and a birthday, I'm going to need to read more than that, methinks.
- Books read (for the first time) this year: 125 books!