Saturday 26 December 2015

Shalee lhaih 2015: shiaghteeyn 50 as 51

Go here for English version. Note, this is rewritten from scratch, not a direct translation.

7oo - 20oo Mee ny Nollick

Jerrey kied shiaghtin jeig as daeed ny Shalee Lhaih. Shoh ny lhiah mee yn çhiaghtin shoh chaie:

Veg. Wahll, lhiam mee manga noa, ram bloggaghyn as y lheid, agh ghow mee aash jeh'çhalee shoh - as failt!

Fockle s'jerree

Lhaih mee 0 lioar, va 64 aym yn çhiaghtin shoh chaie, myr shen ta 64 faagit dou nish. Shegin dou lhaih 14 lioaryn ayns 1(.5) shiaghtin.


English version

7th - 20th December

The end of week fifty-one of the Reading Project. Here's what I've read this week:

Nothing! Well, lots of blogs and things, and a bit more manga, but primarily I was taking a blissful rest from the project.

Afterword

I read 0 books this week, I had 64 last week, so 64 are left over. I have 14 books to read in 1.5 weeks.

No comments:

Post a Comment